Het D-reizen Flexpakket is gebaseerd op zeven pijlers.
1. Makkelijk omboeken/wijzigen van de vakantie. Dit is mogelijk op bestemming, accommodatie, vertrekdatum, soort vakantie of prijs. Dit is mogelijk bij het D-reizen flexpakket.
2. Niet aanbetalen. Voor alle vakanties die de klant in een jaar bij D-reizen boekt. Dit is mogelijk bij het D-reizen flexpakket.
3. Doorlopende calamiteitenverzekering. Als er op de plaats van bestemming voor de vakantie iets vervelends gebeurt (bijvoorbeeld een kwallenplaag of een aardbeving) dan wordt de vakantie omgeboekt. Dit kan tot een dag voor vertrek. Dit is mogelijk bij het D-reizen flexpakket.
4. Geen verrassingen achteraf. Als vliegtuigmaatschappijen en/of reisorganisaties naheffingen en toeslagen gaan rekenen, kwam de consument in het verleden, nadat deze de vakantie had geboekt, voor extra kosten te staan. Met het Flexpakket gebeurt dit niet meer. Dit is mogelijk bij het D-reizen flexpakket.
5. Automatische claim bij vluchtvertragingen. Bij vluchtvertragingen langer dan drie uur helpt D-reizen de consument, indien van toepassing, de compensatie daarvoor bij de luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie terug te vorderen.
6. Upgrade naar valet parking. Met het Flexpakket krijgt de consument op Schiphol een upgrade naar Valet parking: met de auto doorrijden tot aan de vertrekhal en deze wordt door een betrouwbaar bedrijf overgenomen en geparkeerd. Bij terugkomst op Schiphol staat de auto weer bij de aankomsthal klaar.
7. 1 jaar lang géén boekingskosten. Een jaar lang voor alle vakanties bij D-reizen betaalt de consument géén boekingskosten. Dit is mogelijk bij het D-reizen flexpakket.
Meer over het nieuwe D-Reizen flexpakket? Blijf onze blog www.vakantienieuws.blogspot.com!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten